sobota, 3 lipca 2010

Ciekawe jak pachną...

...perfumy Miss Dior.Wydaję mi się,że czuć w nich dominujący zapach płatków róży w połączeniu z listkiem mięty.Kolejny wdech,zapach świeżych malin.Mmm,ile ja bym dała za takie perfumy.Chcecie dowiedzieć się co pisze Twój Styl o tym produkcie od Christiana Diora?

"Róże od Diora
Kiedy kwiat reżyserii bierze się do kwiatowych perfum,mamy rozkwit marzeń.
Monsieur Dior mawiał:"Jak dobrze,że są kwiaty".Dziś można dodać:jak dobrze,że jest Sophia Coppola.Dzięki niej reklamowy przekaz nabiera poezji.Znana reżyserka już po raz drugi zrobiła film dla zapachu Miss Dior Cherie i po raz drugi udało jej się pokazać nie tylko logo marki,ale także i przede wszystkim delikatność,beztroskę,kawałek Paryża i całą finezję stylu.Pomysł,aby tłem muzycznym była popularna w latach 60. piosenka Bardotki-znakomity!Film można zobaczyć w sieci,a zdjęcia słynnego Tima Walkera na ten sam temat-w prasie.Niemal czuć zapach róż. "
Twój Styl

Cena perfum na różnych stronach internetowych waha się od 300 do 500 złotych.Chyba zakochałam się w piosenkach Bardot,przesłuchałam już wszystkie znalezione na youtube.


xoxo wasza aga

2 komentarze:

  1. Szkoda, że takie drogie, ale pewnie warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak. Kasiorki brak, to Miss Dior nie będzie. Ale nie ma się co martwić. Pewnie marka FM wyda podobny zapach, ale w niższej cenie. Ja ostatnio kupiłam sobie zapach Paris Hilton na stronie internetowej FM no i zapłaciłam tylko 25,90zł. Pachnie tak samo jak Paris!!

    OdpowiedzUsuń