sobota, 3 lipca 2010

Kocham modę internetową!

Witajcie!Chyba uzależniłam się od oglądania Fashion Tv oraz modowych blogów.Dziewczyny,które tworzą takie strony są bardzo kreatywne.Dzisiaj przedstawię wam moje ulubione blogi.
1.Alix thecherryblossomgirl .
Blog jest numerem jeden nie tylko za wspaniałe stylizacje Alix lecz również za wspaniałe zdjęcia.Dziewczyna ma wiele rzeczy od projektantów,a ja kocham oglądać takie cudeńka.Kiedyś mieszkała w Paryżu lecz teraz w postach możemy oglądać Hong-Kong.

2.Andy ze Style Scrapbook
Drugie miejsce jest w pełni zasłużone.Andy kręci wiele filmików z podróży.Była w Meksyku,Paryżu i Londynie.Dzięki niej zobaczyłam jak wyglądają te miasta.Wydaje się miła i sympatyczna,a do tego ma prawdziwe wyczucie stylu.Zapomniałam dodać,Andy jest z Holandii.

3.Denni Chicmuse
To miejsce otrzymuje za swoje długie,szczupłe nogi oraz za umiejętność chodzenia w piętnasto centymetrowych szpilkach.Kiedyś była modelką American Apparel,na jej blogu można było podziwiać świetne sesje.Mieszka w Paryżu.
4.Alice Alice Point
Nasza rodaczka,jedynie jej posty rozumiem w stu procentach.Ubiera się świetnie,głównie w Zarze oraz internetowych sklepach.Mieszka w Krakowie.

5.Weronika Raspberry and Red
Jej bloga odkryłam całkiem niedawno.Ubrania kupuje głównie w ciuchlandach,wygląda fantastycznie.Jest jedynie o rok starsza ode mnie.(ma 14,15 lat)

Pierwsza piątka została zamknięta,kolejne miejsca podam lecz bez opisów.

6.Chiara The Blonde Salad


7.Rosa-Fiona Pixieyou                                                                                    

8 Zkiki(Zuzanna) Suzii in a dream world

Moja lista jest nietypowa gdyż zawiera wyłącznie osiem pozycji,a nie jak nakazuje reguła dziesięć.Mam nadzieję,że wam się podoba.Piszcie czy znałyście te bloggerki,a może kochacie inne.


1 komentarz: