sobota, 27 kwietnia 2013

DIFFERENT WAYS TO WEAR CONVERSE

Odkąd kupiłam 1 parę conversów mam nieco conveerso-manie.Mozna je zalozyc do wszystkiego i za kazdym razem wygladaja fajnie!

1.Gdybym była Mirandą Kerr nałożyłabym do tego conversy.
Tak wiem,nie jestem Mirandą Kerr i
jestem pewna,że nigdy nią nie będę.Smutne życie.Jednak wciąż mogę zainspirować się jej stylem.Spódnica szyta z koła,biała koszula z kołnierzykiem plus jeansowa kurtka to moim zdaniem mistrzostwo.Takie połączenie sprawdzi się dla każdego,nie tylko dla dziewczyn o figurze modelki.


2.Mam obsesje na punkcie Beauty Crush
Mam obsesje na punkcie wielu rzeczy,ogladanie jej na youtubie jest jedna z nich ------->KLIK Nie,nie musicie mi dziękować.
Tak na serio sweter+ rurki + beanie to mój ulubiony sposób na noszenie conversow.W koncu wygoda przede wszystkim.Mysle ze dodanie do takiej stylizacji skorzanej kurtki lub kamizelki bylo by genialne!

3.Czy to aksamit?
Nie chcesz wygladac zbyt dziewczeco? Do zwiewnej spodnicy dodaj pare trampek i zakolanowki.
4 .High weisted shorts with Converse




To moje ulubione kombinacje z Conversami.A wy jak je nosicie? 

xoxoxoxooxox

2 komentarze:

  1. Ja praktycznie se swoimi Conversami się nie rozstaję! Nie wiem dlaczego najbardziej lubię je w połączeniu z sukienkami;) Teraz planuję kupić te wyższe bo wszystkie jakie mam są przed kostkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj też uwielbiam conversy, mam białe niskie, pasują do wszytskiego! zapraszam do siebie na bloga :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń