piątek, 14 maja 2010

B.E.A.T.K.A czyli ktosia która poddała się mojej metamorfozie

Cześć!Od razu,na wstępie mówię:nie mam zamiaru nikogo oceniać,krytykować,nic z tych rzeczy.Nie będę dawać oceny w cyferkach od 1-10,nie chcę żeby ktoś poczuł się urażony.W końcu każdy lubi co innego,co innego mu się podoba.Będę komentowała wyłącznie moje prace,przynajmniej w metamorfozach.Beatka,nie chodzi mi o twoją medoll,jest naprawdę bardzo ładna,piszę to tak ogólnie.

Jedna z trzech makijażowych metamorfoz,które przygotowałam.Połączyłam chyba wszystkie dostępne mi cienie.Tak wgl to praca nad Twoja lalką była dla mnie wielką przyjemnością,ale to nie jest teraz ważne ;)Niebieski,fioletowy,śliwkowy,turkusowy,troszeczkę białego-to wszystko połączyłam w jedno.Ogólnie,to ja naprawdę kocham robić takie mieszanki,wychodzę wtedy przepysznie ładne rzeczy.Wiecie,przynajmniej moim zdaniem.Miałaś tylko jeden róż,ale akurat ten kolor całkiem pasuje.Nie mogłam zdecydować się na żadną fryzurę,w końcu dałam tą,bo nie zakrywa make up'u.







Tak wiem,w te ubraniowe chocki-klocki już nie jestem taka dobra.Nigdy nie jestem pewna czy komuś spodobają się moje stylizacje.Ale nie zrażam się i próbuję dalej.Beatka miała naprawdę dużo ślicznych ciuszków,w pewnym momencie pogubiłam się i nie wiedziałam co mam wybrać.Nie wiem czy lubisz akurat taki styl,bo ja na pewno.Bardzo podobają mi się te różowe spodenki z podwyższonym stanem(chyba muszę je sobie kupić).Do tego dopasowałam czarną,ponadczasową marynarkę oraz bluzeczkę w marynarskie paski.Zdradzę wam,że moja realna szafa pęka w szwach od takich bluzeczek.Dobra,lecimy dalej.Nie mogłam znaleźć żadnych czarnych szpilek pasujących do stroju.Wybrałam więc baletki,całość dopełniłam delikatną torebką.                                                                                      










Ten makijaż podoba mi się zdecydowanie mniej.Nie wiem jak wam.Jest taki zwykły.Nie,to złe słowo bardziej normalny.Dominuje w nim intensywny     fiolet z domieszką śliwki.Bliżej kącików oczu szarzeje,ten efekt uzyskałam dodając nieco oliwkowego cienia.Do tego od razu nad powieką "idzie sobie" niebieska,taka bardziej morska kreska.Ciekawy efekt dodał eyeliner,który odrobinkę powiększył oko.Podobnie jak we wcześniejszym wypadku na policzkach dałam róż,nie moge zapomniec też o kokieteryjnym pieprzyku.Fryzura i warkoczyk jak to fryzura i warkoczyk,wyglądaja dosyć przeciętnie.Chociaż i tak właśnie one prezentowały się najlepiej spośród innych.





Ta stylizacja bardzo ładnie wygląda razem ze wcześniej pokazanym makijażem.Nadają nieco "ostrzejszy" charakter.Zakochałam się w tej chustce.Może na tym screenie nie wygląda tak dobrze,ale w apartamencie Beatki jest naprawdę bajeczna.Zobaczcie ją koniecznie.Chciałam aby właśnie ta chustka grała pierwsze skrzypce więc reszta rzeczy jest dosyć stonowana,nie odwracająca aż tak bardzo uwagi.Bardzo podobają mi się również te spodenki z Elle.Dobra,nie będę dalej męczyć się opisywaniem tej stylizacji,chyba widzicie resztę?                            














Mmm,nie lubię się chwalić ale ta stylizacja wyszła mi zdecydowanie najlepiej.Miało być elegancko więc jest.Ciemnobrązowy cień z domieszką śliwki.W kącikach biel.Pomimo,że makijaż jest ciemny,pozostało subtelnie i stylowo.Zrezygnowałam z różu na policzkach,tak jest o wiele lepiej.Kolczyki-połączyłam dwie pary,wiszące kuleczki oraz długie kryształy.Do tego kokieteryjny pieprzyk.Twoja lalka jest bardzo ładna,więc każda zmiana wychodzi Ci na korzyść.







Ten strój wybierałam konkretnie z myśla o powyższym makijażu.Ale Paint ma to do siebie,że wszystko wrednie pikseluje więc nie wygląda to już tak ładnie.Szczególnie podoba mi się złota,asymetryczna sukienka,jest teraz bardzo modna.Dobrałam do niej złotą biżuterię,wiele bransoletek i naszyjników.Mniam.Gdybym dodała złote buty balansowałabym na granicy kiczu i stylu.Nie postąpiłam tak,wybrałam jasnoróżowe buty na obcasie,wyglądające o wieele lepiej.Zrezygnowałam z torebki,co sądzicie?














Właśnie tak będą wyglądały wszystkie kolejne metamorfozy.Tworzenie ich sprawia mi naprawdę wiele zabawy,nie bójcie sie więc zglaszać.Proszę o szczere komentarze.Piszcie co wam się podoba,a co jest do kitu.

2 komentarze:

  1. jest po prostu bosko! naprawdę musiałaś się namęczyć, więc bardzo ci dziękuję. Jutro na pewno będziesz mogła zobaczyć mnie w jednej z tych stylizacji ( :

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, pierwszy makijaż całkiem całkiem... :)

    OdpowiedzUsuń