sobota, 15 maja 2010

Ode mnie dla ciebie


Już jakiś czad temu przygotowałam dla was stylizacje.Mam nadzieję przypadną wam do gustu.
                                                             ROCKOWO


 
      Pierwsze dwa stroje są w stylu rockowym,ostrym.Pikanterii dodają ćwieki i ubrania w ciemnych kolorach.Ciekawie wygląda też bluzka w paski inspirowana Chanel.Sprawdza się w każdej stylizacji(patrz metamorfoza Beatki).W obu zestawieniach najbardziej podobają mi się buty Hot Buys.Niestety nie mogę ich kupić gdyż nie jestem superstar.No ale cóż,wszystkiego mieć nie można.Może wy skusicie się na ich zakup.

SIELSKO ANIELSKO

              Pokaz mody Chanel wiosna/lato 2010.Całe otoczenie jest "wiejskie" lecz naprawdę stylowe.Kojarzycie?Modelki ubrane są w zwiewne,kwieciste sukienki a na nogach mają drewniaki.Buty te zrobiły naprawdę zawrotną karierę w tym sezonie,nieprawdaż?Wszystkie sieciówki próbują je odwzorować.Z jakim skutkiem?Wystarczy wejść do CCC,sprawa się wyjaśnia.Stylizacje próbowałam zrobić w podobnym stylu,może nie identyczne,bardziej po mojejmu.Chodaki zamieniłam na kwieciste koturny,dodałam dodatki.Oba stroje są zwiewne,letnie idealne na ciepłe dni.
                                                                               

1 komentarz: