czwartek, 20 maja 2010

Lenusias8520 i jej metamorfoza

 Profil Leny tu
Taak,tak to już moja druga metamorfoza!Chyba coś w końcu zaczyna nabierać tempa!Cieszymy się?Dobra,zabieramy się do roboty.Mam dla was jedynie jedną,smutną wiadomość.Dzisiaj zrobiłam tylko po dwie przemiany bo żebym spuchła i tak nic więcej nie mogłam wymyślić*.Nie jesteście źli,prawda?No to lecim na Szczecin*.
Chyba nie miałam weny,nie wiem co się ze mną stało.Próbowałam i próbowałam i wyszło mi tylko takie coś.Najgorzej nie jest?Podobno smoky eyes można robić nie tylko w czarnym kolorze.Uznajmy,że to jest właśnie taki oryginalny,niepowtarzalny makijaż.Czerwone usta całkiem pasują do oczu,są takim ciekawym elementem.Żeby nie było za mdło dodałam kolczyki,koła.Nie jestem zwolenniczką kół,ale te są niezłe.Fryzura zwykła,najzwyklejsza.Nie wiedziałam co dobrać do twarzy,nic mi jakoś nie współgrało.








   Ejejej nie wiem jak wy ale ja jestem zwolenniczką tego stroju.Lena miała wiele ślicznych ciuszków.Połączyłam niebieskie jeansy z różową  marynarką Elle.Żeby nie było za nudno dodałam letnią,wzorzystą bluzeczkę i chustę.Ta torba jest boska!Skąd ją masz?Buty,szare z odkrytymi palcami.Całość wygląda naprawdę fajnie.Przynajmniej moim zdaniem,wy możecie stwierdzić że jest mega extra beznadziejnie.Nie narzucam wam mojego zdania,wy macie swój gust.
















Ten makijaż podoba mi się dużo bardziej.Ma w sobie to "coś".Niby zwykły,niepozorny.Na powiekach umieściłam ciemny,prawie granatowy cień,natomiast w kącikach oczu jest biel.Wygląda nie najgorzej ;)Zrezygnowałam z makijażu ust,nie chciałam przesadzić.Szkoda,że nie masz różu, podkreśliłabym wtedy Twoje kości policzkowe.Reszta jest identyczna jak na wcześniejszej metamorfozie twarzy.








zielona parka+ciekawy strój kąpielowy+jeansy+chanelka+buty z frędzelkami=moda+styl ?
Co sądzicie o moim rachunku?Zgadza się?Czy pomyliłam się przy dodawaniu?Może trzeba pozamieniać składniki?Mam szanse na dobrą ocenę?
Dobra,dobra koniec żartów.Okropnie podobają mi się takie kurtki,są fantastyczne,szczególnie zielone.Nie potrzeba wiele aby wykombinować z nimi ciekawe połączenie,wystarczy włączyć kreatywność i gotowe.Zestaw jest bardziej klasyczny,ale taki powinien być.Nie dodałam w końcu różowych butów czy kokardy na glowę.Prawda?













To tyle na dzisiaj.Piszcie mi w komentarzach co sądzicie o metamorfozach,co należy pozmieniać w strojach,wasze oceny są dla mnie bardzo cenne.
*Cytaty pana B napisane specjalnie dla Ewelinki ;))

1 komentarz:

  1. Heyy Dziękuje, za metamorfozę, powiem szczerze, że te włosy mi sie w ogóle niepodobają ;)
    Ale tak jest Okey, Do stroju nie mam zastrzeżeń ;)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń