piątek, 25 czerwca 2010

Lepiej późno niż wcale czyli metamorfoza ...

Eliandkla . Ewelino,przepraszam cię bardzo,że tak długo musiałaś czekać na swoją przemianę.Może ty już o niej zapomniałaś ,jednak ja mam bardzo dobrą pamięć.Pamiętajcie,na mnie zawsze można liczyć.W ramach przeprosin otrzymasz aż trzy metamorfozy wideo.Zostaną one umieszczone w kolejnych postach.


Tak,tak,wasze oczy was nie zawodzą.Wykonałam aż pięć stylizacji.Mój blog jest jedynym,na którym możecie zobaczyć tyle przemian.Więc jak,będziecie się zgłaszać?
1.Mało elegancko lecz pomimo to jest stylowo.Lubię tą torebkę,brakuje jej tylko zapięcia w kształcie czaszki.
2.Mmm,mój ulubiony strój.Połączyłam beżową sukienkę wraz z fantastycznym topem Amy Claire.Dodałam również szpilki w cielistym kolorze i vintage torebkę.
3.Czy to do siebie pasuje?Oczywiście,przynajmniej moim zdaniem.Klasyczną sukienkę zestawiłam z różową marynarką z Elle,dodatki i buty są bardziej casualowe.
4.Stylizacja trochę podobna do tej z numerem dwa.Jest wykonana w podobnym stylu.
5.Czy można ciekawie połączyć kobiecość i klasyczność.Mam nadzieję że udało mi się to w tym zestawieniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz