niedziela, 20 czerwca 2010

sweet_girl_0123.Czy to ty?

Tą metamorfozę wykonałam ze dwa tygodnie temu.Teraz nie jestem pewna kto to.Coś mi się wydaje,że jest to sweet_girl_0123.Wykonałam jedną metamorfozę wideo oraz dwie stylizacje.Przedstawiam wam efekty.

Pierwsza przemiana jest na niebiesko.Niebieski top,niebieskie buty a'la rzymianki oraz niebieska torba.Dołączyłam czarną marynarkę,o której marzę oraz dwa naszyjniki HB.Chyba pisze trochę za mało?Ostatnio zauważyłam,że popełniam banalne błędy ortograficzne i potrafię zapomnieć jak się pisze wyraz "królik".
















Sądzę,że ta druga przemiana jest korzystniejsza niż poprzednia.Strasznie lubię tą zieloną parkę.Ciekawie wygląda w połączeniu z długimi kozakami.Ojjj,nie mam siły ani chęci opisywać tego,co widzicie na własne oczy!


















Stałym elementem na blogu stały się moje ulubione metamorfozy Wideo.A wy je lubicie?Oglądacie je do końca,czy przerywacie w połowie?Co zrobić żeby stały się lepsze?
Filmik z tym makijażem możecie obejrzeć Tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz