piątek, 12 października 2012

How to wear....?

                          Prawdziwym hitem tamtego jak i tego sezonu jest teoretycznie brzydka,zgniłozielona kurtka,przypominająca nieco worek,niegdyś noszona wyłącznie przez żołnierzy i wędkarzy.Dlaczego zawładnęła serca fashionistek na całym świecie? Wydaje mi się,że dotarło do nas,że wygoda też się liczy,a ciekawy zestaw możemy osiągnąć bez telepania się jesienną porą :) Projektanci zmienili nieco kształt parki i każda z nas może wyglądać w niej fajnie!
                          Przyznajcie,zwykły anorak nie wygląda zbyt zachęcająco!
W nowej ,zmienionej wersji,zielona kurtka stała się hitem mody !
                         Parkę można znaleźć w tym sezonie bardzo łatwo! W swoim asortymencie mają ją sklepy takie jak Cubus,H&M,Pull & Bear, Zara,myślę,że nie trudno będzie ją znaleźć w niższej cenie w sklepie z używaną odzieżą!


Zdjęcie pochodzi z bloga Kasi Tusk . Co sądzicie o jej blogu? Opinie na jego temat są podzielone,jednak ja nie mam nic przeciwko przeglądaniu jej wpisów :) Szczególnie gdy dodaje stylizacje z parką! Ta podobno jest z Pull&Bear,zauroczyły mnie jej skórzane rękawy !
Oczywiście moja ukochana Olivia,podchwyciła trend i nosi parki ! Zdjęcia znalazłam na tym blogu .

Jak widzicie,parka pasuje do wszystkiego ! Moim numerem 1 będą napewno czarne rurki łączone z militarnymi butami i własnie z taką kurtką! A jakie są wasze typy? Napiszcie mi w komentarzach!

Miłego weekendu,Aga




3 komentarze:

  1. koniecznie to wypróbuj, możesz też spróbować laminowanie włosów domowym sposobem - żelatyną spożywczą. osiągniesz efekt "sypkich", zdyscyplinowanych włosów ;)
    PS. ciekawy blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. 51 yr old Software Engineer III Jamal Kleinfeld, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Shooting. Took a trip to Cidade Velha and drives a Mazda5. odkryj to

    OdpowiedzUsuń