piątek, 12 października 2012

Youtube

             Kiedyś myślałam,że youtube służy tylko i wyłącznie do słuchania muzyki i oglądania śmiesznych filmów.Przez długi czas ograniczałam się tylko i wyłącznie do wykonywania tylko i wyłącznie tych dwóch akcji wchodząc na tą strone internetową.Pewnego dnia wpadłam na pomysł by wpisać w "jutubową" wyszukiwarkę coś typu  "fashion,hair czy jakieś inne dziwne słowa" i od tego się zaczęło! Wpadłam po uszy,odkryłam beauty i fashion gurus. Nie wiem czy to dobrze czy źle,ale absolutnie uzależniłam się od oglądania moich ukochanych vloggerek! Potrafię teraz nie wchodzić na żadne blogi modowe tylko wejść na mój ulubiony kanał i oglądać przez długie godziny... Śmiem twierdzić,że youtube jest lepszy niż cała blogosfera! Ot co!

          Jeżeli nie chcecie uzależnić się od oglądania filmów na yt nie radzę tego czytać ani wchodzić w ŻADNE linki! Odkryłam tak wiele niesamowitych osób,że brakuje mi czasu żeby obejrzeć wszystkie nowo przesłane filmy! Jeżeli nie uzależniasz się tak szybko jak ja :) gorąco polecam zajrzenie na kanały dziewczyn które napiszę na dole.

Jako pierwszą odkryłam meganheartsmakeup! Byłam kompletnie zauroczona tą słodką blondynką! W końcu wcześniej nie miałam pojęcia,że można oglądać filmy tego typu w internecie!




Musicie koniecznie zajrzeć też do macbarbie07 . Zaraża dobrą energią!



Niedawno odnalazłam Meredith! Ma bardzo piękne imię i równie fajny kanał !



            Dzisiaj pokazałam wam 3 amerykańskie nastolatki prowadzące swoje kanały na yt ! Polecam obejrzeć filmy każdej z nich ! Jeżeli chcecie zobaczyć więcej,dajcie mi znać ! Najlepsze zostawiłam na koniec :)

Pozdrawiam,Aga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz