sobota, 13 października 2012

Im Jenn Im

                  Tak,wiem miałam uczyć się matmy.Koło mnie rozsypane są kartki z przeróżnymi zadaniami,jednak ja siedzę dumnie pośrodku z laptopem na kolanach.Przecież to oczywiste,że wolę napisać posta niż rozwiązać parę OBOWIĄZKOWYCH zadań....
                  Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam moją ukochaną "jutubowiczkę", Jenn. Dziewczyna ma wprost nieziemski styl,za każdym razem gdy dodaje nowy post jestem wprost nią zauroczona! Wydaje się być mądra,miła oraz wie bardzo dużo o modzie!



              Jej fimy są świetnie zrobione,a stylizacje bardzo przemyślane!Pokażę wam kilka zdjęć z jej instagrama,które mam nadzieję nakłonią Was do zwrócenia uwagi na jej kanał.

Koniecznie zobaczcie Jenn ! 

Dajcie mi znać co o niej sądzicie i czy tak jak ja kochacie oglądać modowe filmy na yt!

Pozdrawiam, Aga

1 komentarz: