piątek, 12 października 2012

Olivia Palermo jest moją miłością życia od dzisiaj.

                  Tak,właśnie dzisiaj odkryłam bloga Olivi Palermo,dla tych nieszczęśliwców,którzy nie zaznali jeszcze możliwości oglądania jej pięknej sylwetki zapraszam tu . Och,ona jest taka piękna i tak cudownie ubrana.
Czyż nie jest idealna?Moim zdaniem Olivia jest jedną z najpiękniejszych gwiazd show biznesu.




Połączenie jedwabnej koszuli z szortami z nonszalancko zarzuconym sweterkiem na plecy.Perfekcyjnie!
Jeans+jeans.


OLIVIA PALERMO wygladą pięknie nawet na nartach!

Olivia łączy fantastycznie klasykę wraz z ubraniami bardziej casualowymi. Myślę,że każda z nas może zainspirować się jej stylem i stworzyć własny,świetny strój.Podoba mi się to ! Przyznaję się bez bicia,że tak szczerze mówiąc nie mam pojęcia kim ona jest i czym zajmuje się poza byciem piekielnie piękną! Wydaje mi się,że grała w jakimś reality show na MTV, The City ? Nie zmienia to faktu,że jej styl bardzo mi się podoba,podejrzewam,że będę wrzucać tu więcej jej zdjęć.

Pozdrawiam,Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz