piątek, 5 października 2012

Tak,to znowu ja

Cześć wszystkim,
             "Szwędając" się po przestworzach internetu,napotkałam mój dawny blog.Prowadziłam go przez jakiś czas,będąc zafascynowana stroną o nazwie stardoll.com . Podejrzewam,że większość z was,moich obserwatorów ( miałam ich 25! ) pewnie również pamięta te piękne czasy gdy cały nasz wolny czas spędzałyśmy na ubieraniu lalek.Nie będę zaprzeczać,bardzo miło wspominam ten moment w życiu,dzięki tej stronie internetowej wpadłam na pomysł założenia bloga.Oczywiście jak to ze mną bywa nie prowadziłam go za długo,nie wiedziałam nawet gdzie sprawdza się statystyki i różne inne rzeczy!Dzisiaj tj piątego października dwutysięcznego dwunastego roku dowiedziałam się jak to działa,i w jaki sposób mogłam sprawdzać kto i czemu mnie ogląda.... : >
            Szczerze mówiąc zawsze chciałam mieć bloga,miejsce w którym mogłabym napisać coś i ktoś móglby to przeczytać.Teraz słuchając the Beatles piszę ten bzdurny post, serio, chyba powinnam skończyć...

Żegnam was ludzie ! Nie wiem czy tu jesteście i czy dotrwaliście do końca! Jeżeli tak przybijcie piątke Agnieszce! Przepraszam was za to,że naraziłam was na czytanie czegoś tak idiotycznego.

Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz